Publications du Québec

domingo, 23 de octubre de 2016

24 octubre: Día internacional de la biblioteca

Mañana se celebra el Día de la Biblioteca. Os propongo un pequeño paseo por varias bibliotecas del mundo











Estas son las bibliotecas representadas:
  • State Library of South Australia
  • Biblioteca delle Oblate (Firenze)
  • Bibliothèque nationale  de France
  • Biblioteca Municipal de Boiro (A Coruña)
  • Biblioteca Nacional  (Brasil)
  • Biblioteca Torras i Bages (Vilafranca del Penedés)
  • Stadtbibliothek (Duisburg)
  • The KLTI Library (Korea)
  • Biblioteca Provincial  (A Coruña)
  • Manakau Libraries (Nueva Zelanda)
  • Bibliotecas Municipais (Lisboa)
  • Biblioteca Municipal de Poreč (Croacia). Uno de los marcapáginas más originales que me he encontrado, en forma de bolsita de té (Bibliothèrapija)
  • Biblioteca Pública (Jaén)
  • The New York Public Library 
Como veis, falta una biblioteca que represente a África. ¿Alguien tiene un marcapáginas de una biblioteca de África?

4 comentarios:

  1. Marabillosa entrada!
    Estiven dándolle voltas a que marcapáxinas subir con motivo deste día e non sabía por cales me decidir...Pois mira que ben o fixeches ti: Unha selección e ...Sae este resultado espectacular.
    Teño algún, xa o sabes...O último é unha preciosidade.
    Bo día!

    Un bico



    Luisa

    ResponderEliminar
  2. ...Non me acordou antes...Non hai marcapáxinas de África na miña colección...Gustaríame que a situación permitise que houbese bibliotecas.Quero pensar que vai haber máis.

    Un bico



    Luisa

    ResponderEliminar
  3. Luisa, eu teño algúns africanos de editoriais (países árabes) e turismo. Pero xa me gostaría ter algún dunha biblioteca. Non sei se algún coleccionista terá. Pero, por desgracia, é significativo, non?
    Un bico

    ResponderEliminar
  4. Una variopinta, extensa y bonita colección de mps internacionales con motivo de la celebración del Día de las Bibliotecas.
    Un abrazo

    ResponderEliminar