- Bodegón del membrillo (1984), de Isabel Quintanilla
- Lirio blanco (1998), de Eduardo Naranjo
- Nevera nueva (1991-1994), de Antonio López (no es marcapáginas)
- El boxeador (1988), de César Galicia. No, no es una foto. ¿Adivináis la técnica? Se trata de acuarela y grafito sobre tabla.
sábado, 29 de abril de 2017
La apariencia de lo real
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A min gústanme moito.
ResponderEliminarTeño oído moitos comentarios a propósito da pintura Realista, pero para min unha foto non ten por que ser substituta dunha pintura.
O dos marmelos encántame...Agora xa hai xente que non sabe o que é o Duralex...
Coma sempre, estupenda entrada.
Un bico
Luisa
Esos membrillos están para comérselos.
ResponderEliminarUn abrazo
Por los marcapáginas expuestos y por lo que nos cuentas, procuraré no perdérmela.
ResponderEliminarUn abrazo.
Lucía.
Luisa, estou de acordo, neste tipo de obras sempre atopo unha visión persoal (melancólica en moitos casos, como a pátina do paso do tempo) que non vexo case nunca en fotografía.
ResponderEliminarPini, de verdad que dan ganas.
Lucia, además, en algunos casos como los bodegones, confrontan las obras actuales con otras de antiguos maestros. Es genial.
Gracias por vuestros comentarios
Un abrazo